Tämän helpompaa CRM:n käyttöönotto ei voi olla


Ota asiakkuudenhallinta käyttöön yrityksessäsi vain 4 tunnissa.


KEVÄTKAMPANJA 

Ratkaisemme järjestelmähuolesi

Asiakastietojen hallitseminen saattaa tuntua joskus ylivoimaisen vaikealta.

Mikä ohjelmistoista olisi soveltuvin minun tarpeisiini?

Miten muokkaan ohjelmiston toimimaan halutulla tavalla?

Miten sitoutan myyjät käyttämään CRM:ää?


Tai ehkä asiakkuudenhallinnan ohjelmistot ovat sinulle hyvinkin tuttuja, ja tiedät niihin liittyvät ongelmat...

Ei lupaa hyvää, jos CRM ei toimi mobiilissa tai se on muuten luotaantyöntävä. Myyjät eivät aina jaksa, viitsi, muista tai osaa käyttää CRM:ää. Jotta myyjät sitoutuisivat järjestelmän käyttöön, sen pitäisi olla todella intuitiivinen ja helppokäyttöinen.

Kenties CRM:ää ei pysty muokkaamaan yrityksesi tarpeisiin. Välillä voi tulla vaikkapa tarve muokata sähköpostipohjia, mutta se ei onnistu syystä tai toisesta. Nopean avun saaminen olisi tärkeää.

Ehkä sinulla on vain tuska siitä, kun aikaa tuntuu kuluvan kaikkeen muuhun kuin myyntiin. Tietoja pitää kirjata liian moniin järjestelmiin; tilaukset ja laskutus, markkinointi, verkkokauppa, to-do listat ja projektinhallinta...

Pahimmassa tapauksessa tulit käyttäneeksi ohjelmaa, joka säilyttää asiakastietojasi EU:n ulkopuolella. Tiesitkö, että sellainen palvelu on nykyään Suomessa laiton? Kuinka varmistaa, ettei näin käy jatkossa?


Tiesitkö, että ilman toimivaa CRM-järjestelmää toimiminen voi olla yritykselle kohtalokasta:

  1. Myyjät tekevät inhimillisiä virheitä; asiakkaaseen ei ollakaan yhteydessä silloin, kun pitäisi tai ei muisteta, mitä lisätietoja asiakkaalle pitikään lähettää.

  2. Ilman CRM:ää yhteydenpito asiakkaisiin hajaantuu eri paikkoihin (esim. sähköposti, kalenteri, tekstiviestit, verkkokauppa). Kokonaiskuvaa asiakkaasta ei ole saatavilla, raportointi jää vajavaiseksi.

  3. Jos CRM ei ole yhteydessä yrityksen toiminnanohjaukseen, eivät myyjät ole ajan tasalla toimitusten tilasta tai asiakkaille lähetetyistä markkinointiviesteistä.

  4. Uusille asiakkaille markkinointi on huomattavasti kalliimpaa kun nykyiselle asiakaskunnalle tehty sähköpostimarkkinointi. Siksi sinun on tärkeää ylläpitää omaa asiakasrekisteriä.

  5. CRM:n käyttöönotto on kaikista nopein keino edistää digitalisaatiota yrityksessä. Olisi yksinkertaisesti hölmöä olla ilman.


Oletko sinä tahtomattasi tilanteessa, jossa yritykselläsi ei ole toimivaa CRM-järjestelmää?

Ei hätää! Olemme räätälöineet paketin, jonka avulla saat CRM:n käyttöön yritykseesi vain 4 tunnissa.

Olemme työskennelleet yli 10 vuoden ajan eri toimialojen myyntiprosessien parissa. Kokemuksemme ja tietämyksemme pohjalta olemme luoneet paketin, jossa otetaan käyttöön CRM juuri sinun yritykseesi soveltaen toimialojen parhaita käytäntöjä.



Erikoistarjouksena tarjoamme 'CRM käyttöön vain 4 tunnissa' -käyttöönottopaketin etuhintaan 497,00 € + alv. (Palvelun arvo 980,00 €)


Käyttöönottopaketin sisältö:

  • CRM-järjestelmän käyttöönotto sinun yrityksellesi sopivilla asetuksilla

  • Selkeä ja napakka Vividin antama henkilökohtainen käyttöönottokoulutus 2 h sekä 

    opasvideot käyttöösi

Käyttöönottopaketin lisäksi tarjoamme Odoo-lisenssit pilvipalveluna 2 käyttäjälle 112,00 € +alv kuukausihintaan. Hinta sisältää Odoo.sh -palvelimen Belgian datakeskuksessa, joten tietosi sijaitsevat laillisesti EU:n sisällä.


Hyödynnä tarjous NYT – tilaisuus ei tule toistumaan!

Maksat siis käyttöönotosta kertamaksuna 497 euroa ja jatkossa toimiva CRM-järjestelmä maksaa sinulle vain 112 euroa kuukausittain (vuosilaskutus).

Tarjous on voimassa rajoitetun ajan  15.4.-7.5.2021.

The following message will become visible only once the countdown ends.

Tarjous on päättynyt!

Tee tilaus helposti täyttämällä tietosi

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietosuojakäytäntömme.

Näin helppoa se on!

Tee tilaus

Tee tilaus helposti täyttämällä tietosi tilauslomakkeelle.

Sovitaan aikataulu

Otamme sinuun yhteyttä, kartoitamme tarpeesi ja valmistelemme käyttöönoton.

Otetaan CRM käyttöön

Koulutamme sinut CRM:n käyttöön sovittuna ajankohtana.

Lopeta tuskailu vaikeiden ohjelmien kanssa

Odoo on helppokäyttöinen ja intuitiivinen CRM, joka integroituu tarvittaessa yhteen yrityksesi toiminnanohjauksen kanssa (sähköpostimarkkinointi, verkkokauppa, projektinhallinta).

Tutustu Odooseen

Käyttöönotosta vastaa virallinen ja sertifioitu Odoo-partner






Liity sinäkin modernien yrittäjien joukkoon!

#vivided