Meistä

Kokemusta, näkemystä ja ketteryyttä


Vividin moniammatillinen tiimi työskentelee yrittäjämäisesti – koska olemme itse yrittäjiä.

Koulutus- ja kokemustaustamme tarjoaa yrityksellesi niin tietojohtamisen, taloushallinnon, markkinoinnin ja myynnin kuin liiketoimintastrategian sekä hallitustyön tuoreen tietämyksen. Kumppanimme kautta löytyvät ratkaisut myös ohjelmistokehityksen tarpeisiin.

Autamme yritystäsi tehostamaan toimintaa purkamalla pullonkauloja. Vahva tahtomme on myös parantaa asiakaskokemusta ja lisätä työntekemisen mielekkyyttä. Ratkaisumme palvelevat ja tukevat sinua ja yritystäsi sen toiminnan eri vaiheissa.


Tutustu tiimiin

Yrityksen tiimi

Sari Mäyrä

TECH & SERVICES
Partner, Tietojohtamisen KTM, Sertifioitu Scrum Master®

Sari toimii Vividin teknologiajohtajana ja asiakasprojekteissa konsulttina. Sari nauttii jatkuvasta oppimisesta ja organisaatioiden kehittämisestä tiedolla johdetuiksi. 

Yrityksen tiimi

Johanna Valkonen

MARKETING
Partner, Johtamisen ja viestinnän tradenomi, Tuotekehittäjän EAT, HHJ

Johanna johtaa Vividin markkinointia. Asiakasprojekteissa hän toimii konsulttina kehittäen asiakkaiden verkkokaupan ja digimarkkinoinnin ratkaisuja.

Yrityksen tiimi

Jenni Heikkilä

TECH
Partner, Taloushallinnon tradenomi, JET, Tietojenkäsittelyn tradenomi

Jenni toimii asiakasprojekteissa teknisenä asiantuntijana. Vividin teknisessä tiimissä hän ratkoo ohjelmistokehitys- ja tukipuolen asioita.

Petra Kärkinen

SALES
Partner, Myynnin sparraaja, CxO Vaikutusvoima™- valmentaja 

Petra johtaa Vividin myyntiä. Hän on saanut asiakkailta muutamia lisänimiä kuten positiivinen piiska sekä käytäntöjen kehittäjä. Voimme antaa yhden lisää – myynnin ammattilainen! 

Kirsi Kaartinen

MARKETING TRAINEE
Tradenomiopiskelija, Muotoilija (AMK), Google Ads Search ja Display -sertifikaatit

Kirsi on markkinoinnin harjoittelija, jonka sydäntä lähellä on visuaalinen ja luova työ kaupallisella otteella. Erityisesti kiinnostunut Kirsi on brändeistä ja sosiaalisesta mediasta markkinoinnin välineenä.

Lilli Mäyrä

DESIGN TRAINEE
Linjanhoitaja kalustealalla, kosmetologi, tiiminvetäjä

Lillillä on vankka kokemus kalustealalta tuotannosta ja tiiminvetäjän tehtävistä. Hänellä on halu oppia uutta ja opiskella tulevaisuuden alaa. Vividillä Lilli kehittää visuaalisia taitojaan.

Lisäksi valitsemme kuhunkin projektiin sopivimmat asiantuntijat kumppaniverkostostamme.

Arvot ohjaavat toimintaamme  

1

Tiedon arvostaminen

Perustamme toimintamme luotettavan ja riittävän tiedon pohjalle. Teemme päätökset tiedon, emme mutun perusteella.

2

Avoimuus

Olemme rehellisiä ja seisomme lupaustemme takana. Toimintamme on läpinäkyvää, joka näkyy esimerkiksi avoimessa kommunikaatiossa ja raportoinnissa.

3

Asiakkaan menestys

Ratkaisumme palvelevat ja tukevat yritystoiminnan eri vaiheissa. Palvelumme vastaa kasvavan ja/tai kansainvälistyvän yrityksen tarpeisiin.

4

Vastuullisuus

Toimintamme taustalla on yhteiskunnallinen, sosiaalinen ja ekologinen vastuu. Kokonaisuus muodostuu pienistä asioista ja arjen ratkaisuista.

5

Jatkuva oppiminen

Jokainen saa vaikuttaa työnkuvaansa henkilökohtaisten arvojensa, taitojensa, vahvuuksiensa ja intohimojensa kautta. Tärkeintä on henkilökohtainen motivaatio jatkuvaan oppimiseen.

Vividin tarina

Johanna ja Sari tapasivat vuonna 2011 yhteisessä työpaikassa viestintäalalla. He työskentelivät työparina kehittäen mediatalon viestintää useiden kuukausien ajan, kunnes Sarille tuli tilaisuus lähteä jatkamaan isänsä liiketoimintaa lahtelaiseen kassa- ja maksujärjestelmien erikoisliikkeeseen. Sari kysäisi Johannaa mukaan myynnin ja markkinoinnin tehtäviin, ja tämä suostui.

Liiketoiminta kehittyi mukavasti ensimmäisten vuosien aikana taantumasta huolimatta. Kauppa kävi ja paikalliset yrittäjät alkoivat tulla tutuiksi. Työharjoittelijat olivat toiminnalle suuri apu ja yksi heistä erottui joukosta asenteellaan. Jenni täydensi tiimiä loistavasti, tuoden mukanaan tuoretta taloushallinnon osaamista.

Yritys jatkoi kasvamistaan, ja vuonna 2016 Johanna ja Jenni lähtivät mukaan firman osakkaiksi. Asiakkaita palveltiin kiihtyvässä tahdissa ja valikoimaa laajennettiin palvelemaan asiakkaiden tarpeita.

Firman kasvaessa toiminnanohjausta pyöritettiin useilla erilaisilla ohjelmistoilla ja mikropalveluilla, jotka eivät juuri keskustelleet keskenään. Mikään niistä ei ollut täydellinen ja opimme, että todellisuudessa mikään ohjelmisto ei ole. Ratkaisevaa on oppia muuttamaan myös omia toimintatapojaan ja osata kyseenalaistaa pinttyneitä toimintamalleja.

Vuosina 2018-2020 kehitimme EU:n hanketuella asiantuntijabrändiämme ja digitalisoimme liiketoimintaprosessejamme.

Syyskuussa 2020 myimme vakiintuneen kassa- ja maksujärjestelmäliiketoiminnan pois, jotta voisimme jatkossa keskittyä entistä paremmin yritysten toiminnanohjauksen kehittämiseen. Samoihin aikoihin Petra Kärkinen aloitti työt Vividillä ja päätyi yrityksen osakkaaksi toukokuussa 2021.

Tänä päivänä Vividillä me olemme kaiken sen ytimessä, mitä olemme vuosikymmenen varrella oppineet toimialoista, järjestelmistä ja yritysten toiminnan kehittämisestä.

Teemme työmme aina vahvasti asiakkaamme etua ajatellen. Kun pyydät meitä hoitamaan projektisi, hoidamme sen kuin omamme.


Vividin yrittäjät Jenni Heikkilä, Johanna Valkonen, Sari Mäyrä ja Petra Kärkinen.


Haluaisitko liittyä Vividin tiimiin?

Jätä meille avoin hakemus yhteydenottolomakkeen kautta!