Kokemusta, näkemystä ja ketteryyttä

Yrittäjälähtöistä liiketoiminnan kehittämistä jo vuodesta 2011

Vividin moniammatillinen tiimi työskentelee yrittäjämäisesti – koska olemme itse yrittäjiä.

Koulutus- ja kokemustaustamme tarjoaa yrityksellesi niin tietojohtamisen, taloushallinnon, markkinoinnin ja myynnin kuin liiketoimintastrategian sekä hallitustyön tuoreen tietämyksen. Kumppanimme kautta löytyvät ratkaisut myös ohjelmistokehityksen tarpeisiin.

Autamme yritystäsi tehostamaan toimintaa purkamalla pullonkauloja. Vahva tahtomme on myös parantaa asiakaskokemusta ja lisätä työntekemisen mielekkyyttä. Ratkaisumme palvelevat ja tukevat sinua ja yritystäsi sen toiminnan eri vaiheissa.


Tutustu asian­tuntijoihimme

Yrityksen tiimi

Sari Mäyrä

SALES & SERVICES
Partner, Tietojohtamisen KTM, Sertifioitu Scrum Master®

Sari johtaa Vividin myyntiä ja toimii sekä  projektipäällikkönä että konsultoivana myyjänä. Sari nauttii jatkuvasta oppimisesta ja organisaatioiden kehittämisestä. Taustalla vaikuttavat opinnot ja käytännön kokemus tietojohtamisesta.

Yrityksen tiimi

Johanna Valkonen

MARKETING & SERVICES
Partner, Johtamisen ja viestinnän tradenomi, Tuotekehittäjän EAT, HHJ
Meneillään 'Liiketoiminnan teknologiat' YAMK-tutkinto

Johanna johtaa Vividin brändiä ja markkinointia. Lisäksi hän kehittää asiakkaiden digimarkkinoinnin ja verkkokaupan ratkaisuja.

Yrityksen tiimi

Jenni Heikkilä

SERVICES & TECH
Partner, Taloushallinnon tradenomi, JET, Tietojenkäsittelyn tradenomi

Jenni toimii asiakasprojekteissa Odoo-asiantuntijana. Sen ohella hän johtaa Vividin teknistä tiimiä ratkoen koodi- ja tukipuolen asioita.

Yrityksen tiimi

Petra Kärkinen

SALES
Myynnin sparraaja, CxO Vaikutusvoima™- valmentaja 

Petra toimii Vividin konsultoivana myyjänä. Hän on saanut asiakkailta muutamia lisänimiä kuten positiivinen piiska sekä käytäntöjen kehittäjä. Voimme antaa yhden lisää – myynnin ammattilainen!

Lisäksi valitsemme kuhunkin projektiin sopivimmat asiantuntijat kumppaniverkostostamme.

Arvot ohjaavat toimintaamme

1

Tiedon arvostaminen

Perustamme toimintamme luotettavan ja riittävän tiedon pohjalle. Teemme päätökset tiedon, emme mutun perusteella.

2

Avoimuus

Olemme rehellisiä ja seisomme lupaustemme takana. Toimintamme on läpinäkyvää, joka näkyy esimerkiksi avoimessa kommunikaatiossa ja raportoinnissa.

3

Asiakkaan menestys

Ratkaisumme palvelevat ja tukevat yritystoiminnan eri vaiheissa. Palvelumme vastaa kasvavan ja/tai kansainvälistyvän yrityksen tarpeisiin.

4

Vastuullisuus

Toimintamme taustalla on yhteiskunnallinen, sosiaalinen ja ekologinen vastuu. Kokonaisuus muodostuu pienistä asioista ja arjen ratkaisuista.

5

Jatkuva oppiminen

Jokainen saa vaikuttaa työnkuvaansa henkilökohtaisten arvojensa, taitojensa, vahvuuksiensa ja intohimojensa kautta. Tärkeintä on henkilökohtainen motivaatio jatkuvaan oppimiseen.

Kaikki alkoi siitä kun...

Johanna ja Sari tapasivat vuonna 2011 yhteisessä työpaikassa viestintäalalla. He työskentelivät työparina kehittäen mediatalon viestintää useiden kuukausien ajan, kunnes Sarille tuli tilaisuus lähteä jatkamaan isänsä liiketoimintaa lahtelaiseen kassa- ja maksujärjestelmien erikoisliikkeeseen. Sari kysäisi Johannaa mukaan myynnin ja markkinoinnin tehtäviin, ja tämä suostui.

Liiketoiminta kehittyi mukavasti ensimmäisten vuosien aikana taantumasta huolimatta. Kauppa kävi ja paikalliset yrittäjät alkoivat tulla tutuiksi. Työharjoittelijat olivat toiminnalle suuri apu ja yksi heistä erottui joukosta asenteellaan. Jenni täydensi tiimiä loistavasti, tuoden mukanaan tuoretta taloushallinnon osaamista.

Yritys jatkoi kasvamistaan, ja vuonna 2016 Johanna ja Jenni lähtivät mukaan firman osakkaiksi. Asiakkaita palveltiin kiihtyvässä tahdissa ja valikoimaa laajennettiin palvelemaan asiakkaiden tarpeita.

Firman kasvaessa toiminnanohjausta pyöritettiin useilla erilaisilla ohjelmistoilla ja mikropalveluilla, jotka eivät juuri keskustelleet keskenään. Mikään niistä ei ollut täydellinen ja opimme, että todellisuudessa mikään ohjelmisto ei ole. Ratkaisevaa on oppia muuttamaan myös omia toimintatapojaan ja osata kyseenalaistaa pinttyneitä toimintamalleja. Vuonna 2018 löysimme kuitenkin tähän mennessä vakuuttavimman ohjelmiston: Odoon.

Uskomme Odoon mahdollisuuksiin niin täysin, että syyskuussa 2020 myimme vakiintuneen liiketoiminnan kassa- ja maksujärjestelmäpuolen pois, jotta voisimme jatkossa keskittyä entistä paremmin yritysten toiminnanohjauksen kehittämiseen.

Kaikki tämä auttoi yritystä muotoutumaan juuri sellaiseksi kuin se nyt on.

Tänä päivänä Vividillä me olemme kaiken sen ytimessä, mitä olemme vuosikymmenen varrella oppineet toimialoista, järjestelmistä ja yritysten toiminnan kehittämisestä.

Teemme työmme aina vahvasti asiakkaamme etua ajatellen.  Kun pyydät meitä hoitamaan projektisi, hoidamme sen kuin omamme.



Icon by  Pixel Perfect  from Flaticon


Vividin yrittäjät Sari Mäyrä, Jenni Heikkilä ja Johanna Valkonen

Haluaisitko liittyä Vividin tiimiin?

Jätä meille avoin hakemus yhteydenottolomakkeen kautta!